Het spoor niet meer bijster - Reisverslag uit Kâhta, Turkije van Paul Est - WaarBenJij.nu Het spoor niet meer bijster - Reisverslag uit Kâhta, Turkije van Paul Est - WaarBenJij.nu

Het spoor niet meer bijster

Door: paulopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Juli 2011 | Turkije, Kâhta

Vanaf Kahta (Nemruth Dagi) heb ik deel 2 van de reis hier ondergebracht. Zo kan ik de route weer bijwerken op de kaart.
Op deze kaart zie je, dat het niet meer zo ver is tot Islamabad, maar er volgt een ' kleine' omweg via De Pamirs, Kirgizie, China en een klein bergweggetje in Pakistan, de KKH.

Wederom veel lees- en kijkplezier!

  • 11 Juli 2011 - 08:12

    Ans En Han:

    Hallo Paul .

    Ik krijg wel je mail binnen , maar kan niets openen om het verslag te lezen .
    Krijg alleen maar landkaarten te zien .
    Maar we weten nu dat je nog steeds op je fietske zit , want je laatste mail was al even geleden .
    Heel veel fietsplezier weer , en we kijken uit naar de volgende mail die hopelijk wel te openen is .
    Groetjes Han en Ans .

  • 11 Juli 2011 - 08:13

    Jacques Willemen:

    op de kaart reis je tot aan Islamabad dat ligt in de buurt van Abbottobad,
    ga je nog kijken waar "costello" heeft gewoond?

  • 11 Juli 2011 - 09:05

    Jan:

    Fijn dat we weer wat van je horen. Gelukkig gaat alles goed.
    Het zal wel een probleem zijn om zo nu en dan iets van internet te vinden.
    Groetejs, en fiets ze verder.

  • 11 Juli 2011 - 10:11

    Marijke:

    Dat is ook sterk. Gisteren zei ik nog "waar zou Paul zitten, ik heb al lang niets meer gehoord". Gelukkig ben je weer boven water (zand?). Helaas kon ik niets openen heb alleen op de kaart kunnen zien waar je zit / fietst!
    Veel plezier verder en hoop de volgende keer weer het e.a.a. te kunnen openen.
    Tot lezens! Groetjes Marijke

  • 11 Juli 2011 - 19:31

    Terug In Beeld!:

    We zitten op je hielen: Göschenen, Zwitserland. Morgen Rossolina Mare, Mare Adriatico! Voor ons vast een fijne vakantie... maar hoe ervaar jij dit nu allemaal? Stuks(k)e fietsen? Afzien? Of eindeloos genieten met stem van Paul in je hoofd en publiek dat met vreemde tongen praat?

    Succes en liefs, Peter & Els

  • 19 Juli 2011 - 13:35

    @Jan En De Rest:

    Bedankt weer voor alle reacties.
    Aan alle vooral Jannen: ik ken er veel, een kleine toevoeging zou je voor mij aan de anonimiteit kunnen ontrukken.

    Volgens mij is de blog nu weer te volgen, het errste stuk vind je onder Mijn andere reizen: Stukske fietsen.

    Groeten, Paulus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Hoogtepunt van de reis, sneeuw op de 4655m hoge Ak Baital pas, Tadjikistan

Actief sinds 23 Jan. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 86042

Voorgaande reizen:

20 Maart 2011 - 26 Augustus 2011

Stukske fietsen

22 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

Nog een stukse

Landen bezocht: