Eindelijk wat tekst - Reisverslag uit Doesjanbe, Tajikistan van Paul Est - WaarBenJij.nu Eindelijk wat tekst - Reisverslag uit Doesjanbe, Tajikistan van Paul Est - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat tekst

Door: paulopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Paul

19 Juli 2011 | Tajikistan, Doesjanbe

Dag allemaal,

Ik wist niet dat luieren en fietsen zoveel tijd kost. Zoveel, dat ik al weken niets nieuws meer schreef. Wat erger is: foto's uploaden kost hier uren en ik heb honger na dat laatste eerste stuk Pamir Highway langs de Afghaanse grens tot in Korogh, sinds ontbijt niets meer gehad en het is 6 uur!.
Dank voor alle reacties, die te lezen blijft heel erg leuk zo ver van huis.
Enfin, jullie weten nu waar ik ben en kunnen ook de kaart weer checken. Daar zie je dat Islamabad dichtbij ligt, maar er wacht me nog een omweg van een maandje of 2: VRESELIJK!

Wellicht verbeter ik dit stukske nog snel, maar het kan ook weer ff duren.

Check ook www.tilburgz.nl voor mijn eerste, wat gedateerdere schrijfsels voor een breder (Tilburgs) publiek:

Stukske fietsen
Het Platte Land



  • 19 Juli 2011 - 17:31

    Marijke:

    Hallo Paul,
    Fijn weer wat van je te horen, dat betekent dus dat het goed met je gaat.
    Je fietst toch maar in delen van de wereld rond waar ik dus echt niet zou durven komen en als we dan zo'n tijdje niks te lezen hebben, ja dan........!
    Fiets ze, en tot de volgende keer!!
    Groetjes, Marijke

  • 19 Juli 2011 - 18:30

    Gert Brunink:

    Hoi Paul,

    Heerlijk om je verslagen te volgen. Ben alleen zelf over de zeik. Mijn Santos is gejat. Dat word dus weer sparen.
    Zet 'm op en geniet!!!!

  • 10 Augustus 2011 - 08:25

    Pieter Van Bekkum:

    Hoi Paul,

    Verbazingwekkend waar jij allemaal terecht komt, een volstrekt onbekende wereld voor mij. Dat is nog eens wat anders dan het Fietsforum Tilburg.
    Groet,

    Pieter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Hoogtepunt van de reis, sneeuw op de 4655m hoge Ak Baital pas, Tadjikistan

Actief sinds 23 Jan. 2011
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 86041

Voorgaande reizen:

20 Maart 2011 - 26 Augustus 2011

Stukske fietsen

22 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

Nog een stukse

Landen bezocht: