Plaatjes uit Oezbekistan - Reisverslag uit Osj, Kyrgizië van Paul Est - WaarBenJij.nu Plaatjes uit Oezbekistan - Reisverslag uit Osj, Kyrgizië van Paul Est - WaarBenJij.nu

Plaatjes uit Oezbekistan

Door: paulopdefiets

Blijf op de hoogte en volg Paul

05 Augustus 2011 | Kyrgizië, Osj

Dag volgers,

Bij deze eindelijk wat plaatjes uit Oezbekistan, veel kijkplezier!

Helaas retesloom internet hier, dus nog even geduld, rustig wachten terwijl ik over een paare bergjes fiets.

  • 05 Augustus 2011 - 18:00

    Theo S.:

    apart zo groen...

  • 05 Augustus 2011 - 18:12

    Sander:

    Ha Paul!

    De laatste loodjes zijn het zwaarst, dus laat ik je nog even een hart onder de riem steken! Wat 'n reis! De 'kleinigheidjes' die jou overkomen, zouden voor mij enorme bergen zijn. Maar wat moet het mooi zijn om de wereld zo te ontdekken! Het is een besmettelijk virus, want ik heb me ook laten overhalen een touringfiets te kopen. Eind dit jaar wil ik op bikkeltraining voor beginners in Europa. Maar op wat jij doet ben ik voorlopig alleen maar jaloers. Wat 'n lef! Daarbij past alleen maar respect. Diep respect! Hoor graag je verhalen in Tilburg! (de ongecensureerde versie van je schrijfsels en je schrammen, krassen en oneindig brede glimlach daarbij :-))

    Groetjes vanuit het altijd bruisende Den Haag en geniet van de laatste meters!!

    Sander

    PS: Mijn meer avontuurlijk ingestelde vriendin is al verliefd op je !


  • 05 Augustus 2011 - 19:45

    Jacques Willemen:

    je haar is al weer aangegroeid
    en ik lees dan je bij terugkomst al weer amoureus onder de pannen bent met de ex van Sander
    man wat brengt zo'n reis je toch een hoop geluk
    misschien dat sander ze nog kan terugwinnen met die bikkeltraining
    sander, wie zien je foto's hier graag

  • 05 Augustus 2011 - 23:13

    Marijke:

    Ga jij maar weer lekker wat bergjes klimmen op je fietsie! Wij gaan morgen voor een paar dagen naar Hamburg (uiteraard met het autootje), Hamburg doen we wel op het fietsie, gelukkig geen bergen daar, het is er net zo plat als bij ons.
    Geniet verder van je tocht, hoop gauw weer wat leesvoer van je te krijgen.
    Tschüss (dat zeggen ze in Hamburg)

  • 06 Augustus 2011 - 02:27

    Linde:

    jij op de fiets, ik in de boot....
    Galibi was DE sensatie van de vakantie. Meest oostelijke dorp in SU waar we Regillio zijn familie opzochten en 's nachts naar de franse kant gingen om schildpadden (tot 700 kilo) te zoeken. geen grote (wel sporen ervan), maar wel kleine schildpadjes gevonden die we naar de zee hebben geholpen. sandy zette een videotje hierover op facebook. trouwens hoe zit het met de sterrenhemels daar bij jou? ik heb nog nooit zo veel sterren en sterrenwolken gezien inclusief scherpe melkweg als in Galibi. Heel erg de moeite waard. Op de fiets kan je daar niet komen. De fransen hebben wel wegen aangelegd naar het strand, o.a naar Kourou.
    Hebben het prima hier, volgende week weer terug het grote water over... tot later, groetjes van Sandy, Regillio, Ginger, Waldie en mijzelf. Goeie rit verder, tot later, Linde in suriparibo

  • 06 Augustus 2011 - 05:07

    De Fietser Zelve:

    @ Sander,
    Een bikkeltraining in Europa: ik houd me aanbevolen om die te geven, lijkt me erg leuk! Heb je al gedachten waarheen? Drop een mailtje op ecopaul@yahoo.com, dan zullen we jou eens ff onder handen nemen!
    maar serieus, het lijkt me leuk om samen een trip te doen.

    @Linde: die sterrenhemels: inderdaad ongelooflijk. Heb al ruim een uur 's avonds buiten de tent gelegen en maar turen, door de verrekijker kijkend wordt je gewoon draaierig, of is dat die aardkloot. En rond 10 augustus komen de vele shooting stars / Sternschnupfen / etoile filant vallende sterren weer: in de tuin slapen, mensen!

  • 09 Augustus 2011 - 23:11

    .....hi Paul:

    Vielen dank für dein Brief , ich hoffe dein Fahrrad geht gut, schone Grüße an alle,

    Huseyin yagci aus turkey

  • 12 Augustus 2011 - 23:45

    Sylvia De L-j:

    Graag zou ik die bikkeltraining willen 'zien' ha ha ha..... Doch in volle ernst...wat een geweldige reiservaringen . Het is vreemd te bedenken dat wij hier in ons gewone ritme, toch een beetje mogen/kunnen delen in al jouw belevingen. Het voelt bijna echt ordinair ordi'. Onvoorstelbaar wat jij allemaal ziet/meemaakt. Fietsze met vooral nog heeeeeel veel zin.

    Houdoe
    Sylv.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Hoogtepunt van de reis, sneeuw op de 4655m hoge Ak Baital pas, Tadjikistan

Actief sinds 23 Jan. 2011
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 86045

Voorgaande reizen:

20 Maart 2011 - 26 Augustus 2011

Stukske fietsen

22 Juni 2011 - 26 Augustus 2011

Nog een stukse

Landen bezocht: